Hoe kunnen klantmanagers in hun gesprekken met klanten sturen op zelfsturing? Welke houding en communicatiestijl werken daarvoor het best? De e-learning Gespreksvoering beantwoordt deze vragen en zet werkzame gesprekstechnieken op een rij. De e-learning is bedoeld voor klantmanagers en anderen die gesprekken voeren met klanten. De e-learning helpt hen die gesprekken methodisch te voeren.
De e-learning bestaat uit 4 onderdelen:
- Het gesprek
- De basishouding
- Motiveren (zelfsturing vergroten)
- Confronteren
Naast theorie vind je video’s van voorbeelden van gesprekken van klantmanagers met hun klant. Een trainer geeft feedback op de gesprekken. Er is ook achtergrondinformatie opgenomen om te raadplegen.
Tijdens het volgen van de e-learning vind je op verschillende momenten de suggestie om feedback te vragen aan collega’s of anderen.
Je kunt de e-learning als zelfstudie doen of als onderdeel van een training (blended learning).
De e-learning duurt ongeveer 3 uur, afhankelijk van je voorkennis en van de mate waarin je de achtergrond informatie bestudeert.
Vragen?
Heb je vragen, neem contact op met averschueren@divosa.nl.